Happy 2013 :)

Assalamualaikum.

Tumblr_mfsncz4m9c1rkn5cso1_500_large_large

Hai :) so camner dengan persekolahan tahun ni? bagi korang best ke tak? bagi mira, boleh tahanlah. takdelah teruk sangat. tahun ni mira dah 14 tahun. cam tk caye pun ada ._. masa hari pertama datang sekolah tu, hati tengah dup dap dup dap sebab tak tahu dapat kelas mana kan.

Mira target Ibnu Jauzi ngan Ibnu Khaldun je (kelas kedua dan ketiga) sebab mira xyakin dapat kelas pertama. masa tengok dekat senarai nama tu, Alhamdulillah, mira dapat kelas IJ. mira dah cukup bersyukur dpt kelas kedua sebab dekt skolah tu memang banyak saingan. Okeyla sebab dlm kelastu banyak jugak kawan2 yg rapat dgn mira. Dahtu sekelas skali dengan spupu pulak tu :)

Dapat sit belakang skali, bawah kipas pulak tu, yeayy! Yang xboleh belah, kena pulak jadi assistant . Omg, macamlah tak ada budak lain dalam kelas tu nak lantik. urgh. hari pertama skolah pun dah ada homework. apakah? -.- lupa nak cakap azam mira untuk tahun 2013 ni, hehe :

1. Taknak couple. Focus untuk study
2. Nak siapkan semua homework yg cikgu bagi. Dah tknak tangguh2
3. Jadi pelajar yang baik.
4. Jadi penolong kelas yg bertanggungjawab
Thank you for reading. Bye :)


Comments

Nur Adila said…
Singgah baca entry :)

Popular posts from this blog

update (:

Bosan Tunggu UPU