La tahzan :)




Assalamualaikum. 
dah lama rasanya aku tinggalkan blog aku yang dah berkurun tak berupdate. ish, berkurun ke? bukan ke baru dua tahun lepas aku buat blog nih? ish .

jauhnya aku lari dari tajuk, -.- sebenarnya kan sekarang ni nama aku ada dekat tangan kaunselor. sekarang ni pun nama aku tengah 'hot' di kalangan senior perempuan. hurm. mula2 aku rasa frust , tapi lama2 aku paham, benda ni terjadi sebab tindakan aku sendiri yg pandai2 cari penyakit, aku tak boleh salahkan sapa2. siapalah yg suruh aku pandai2 buat macam tu? soalan yg tidak mencabar akal dan minda langsung ! cehh, aku sendiri yang cari penyakit !

Hidup ini memang penuh dengan cubaan yang harus dihadapi, Tetapi yakinkanlah dari dalam lubuk hatimu, Bahawa Allah tidak akan menguji seseorang melebihi kemampuan dirinya,Yakinlah setelah gelap pasti terang akan menjelang.. Ujian dan cubaan yang diberikan kepada kita, kepahitan dan keperitan yang kita rasai, Pasti ada makna disebalik itu semua, 
La tahzan innallaha ma'ana, Jangan bersedih, Allah bersama kita :) aku bersalah sangat dengan kawan aku, izzah, dear izzah, sorry, aku x dk maksud pun nk buat macamtu, aku ni memang gitu sejak dua menjak ni, mood aku cpt berubah, aku mintak maaf, aku memang sensitif, sorry kwan, aku syg kau :)

aku pun satu hal, kenapalah cepat sgt mood aku jadi gila. hish, -.- mood aku ni, macam chipsmore lh pulk, skejap ada skejap x de, masalah kewangan betul. aku x tahu, aku serabut sangat, banyak benda kena pikir, ek eleh, banyak benda konon padahal dalam kelas selalu tidur , dekat rumah pun tidur , lepas bukak puase pun tidur *tak pergi terawih lah tu, hikhik . lepas sahur pun aku sambung tidur.

erk, cikgu aku cakap tidur ni ada yg baik ada yg buruk, macam imam syafie kalau dia tidur harini, esok dia boleh selesaikan masalah fekah. tapi, cikgu cakap lagi kalau tidur je kerjanya memanjang boleh jadi gila, hishh, seramm dah aku. aku ni, selalu je takde feeling nak belajar, pagi2 hari lagi dah niat, nak tidur dalam kelas. huhu, tapi bergantung atas subjek jugak, kalau subjek yg cikgu tu garang, sumpah aku tak tidur, tapi kalau subjek yg boring dan time last-last gitu, aku tidur je lah. bukannya hari hari, kadang kadang je, haha LOL , aku kan pelajar yg 'berdisiplin' .






Comments

Popular posts from this blog

Bosan Tunggu UPU

Update : my upu result

SESTER / SM Sains Kuala Terengganu in my opinion