another ordinary day :/



\bismillahirrahmanirrahim/

sibukk woo bila sekolah dah bukak balikk . cikgu bagi banyak kerja sekolah , banyak . kena buat 5 esei, portfolio , nota , blablabla . semuanya mira x buat :3 bila cikgu mintak startlah kalut.

masa kelas geog, mengantuk gila. then taktahu lah boleh tertidur pulak, yang bestnya cikgu tak marah pun , cikgu siap stop mengajar lagi. banyak budak kelas mira tidur masa tu, cikgu memang dah biasa tengok kitorang tidur, tapi cikgu tak pernah marah. cikgu baik woo  tapi nampak sangat kitorang macam kurang ajar kan? tehhee :D


harini harijadi anis .




happy 13th birthday anis <3 . saengil chukkae hamnida chingu . rindu gila dekat anis :'( anis, take care okay?


okehh , takde bende dah nak cite -.- babaii

nak siapkan folio sivik :>

Comments

Popular posts from this blog

update (:

Bosan Tunggu UPU

Happy 2013 :)