hello !

dress, flowers, girl, photography, train

Hello , okey saya sekarang x aktif sangat kat fb mungkin merajuk dan x nak tengok serta tahu tentang budak tu . saya sekarang aktif di twitter . sekarang blog saya sudah ada 243 followers , terima kasih atas sokongan followers2 saya walauupun saya tahu bukan semua yang sudi membaca cerita kerek saya . sekali lagi terima kasih :)

baru baru ini B2ST telah buat satu lagu baru yang diberi tajuk 'i knew it' sempena album baru 'Beautiful Show' . mv telah dilepaskan pada 26 januari manakala lagu dilepas pada 25 januari . dah tentu semua b2uty tahu tentang benda ini kan? setahu saya mv nya ditulis dalam bahasa hangul so, susah sikit kot nak mencarinya . saya dapat mv tu pun melalui dkpopnews .

ooh saya dah jadi KISSme lah sebenarnya dah lama pun sejak dengar lagu 0330 ! yeah yeah eli and kevin is mine so back off or i shoot u with gun . baru2 ni kevin jadi most-want-to-be-boyfriend . hahaha acano? jangan rampas pulak , tembakk nak? hahaha dan saya dah decide nak jadi pink panda,kamilia . fan mblaq nama apa ah? kyaa they are awesome ><

 dah dengar lagu this is war? okey lee jon hensem gila and charismatic woo ! hey hey tapi b2st masih jadi no. 1 lahh . tapi bias saya dah berubah dari gikwang ke yoseop apasal? sebab yoseop omeii sangat sangat ><  haha sorry gikwang, i take fake maknae because he really make me fainted with his cuteness

Comments

Popular posts from this blog

Bosan Tunggu UPU

update (:

Update : my upu result