I miss my primary school



semalam saya tengah bual-bual ngan uncle saya . tetiba dia cakap, dah nak bukak sekolah kan? . apa? saya masih x sedar yang tang tang dah nak bukak sekolah . herm, sedihnyer tetiba teringat kat sekolah lama . dulu nak habis sekolah cepat sebab memang siang malam kena datang sekolah lepastu kena marah pulak , lepas UPSR ni rasa rindu sangat sangat kat sekolah , cikgu dan kawan .

hari khamis baru ni, ada jamuan kat sekolah . herm , memang best giloss , gelak gelak , gurau gurau , suka suki . masa nak balik tu , kawan saya peluk saya , hurh rasa nak menangis pulak , bila teringatkan dah x boleh jumpa selalu . mujurlah ada seorang kawan saya yang akan turut bersekolah dengan saya .

baju sekolah dah beli cuma peralatan menulis je belum . lepas UPSR tuh, semua peralatan menulis lesap tanpa dikesan . entah pergi ke mana . masa UPSR tu bukan main penuh dalam pencil box , yang tinggal sekarang hanya habukk je , hermm . saya rindu nak gaduh dengan kawan , gelak gelak .

replay boleh tak? saya x nak jadi dewasa , hihih boleh? . saya nak jadi budak sekolah rendah dan ambil UPSR semulaa . boleh x? sumpahh saya sangat rindukan cikgu dan kawan saya . Dulu , cikgu math a.k.a guru besar selalu marah saya sebab saya selalunya memang x leh jawab soalan math dan kerap sangat x hadir . saya rindukan kesakitan kena rotan dengan rotan setebal 14 inci teacher english saya . saya masih ingat yang saya pernah kena denda berdiri di luar kelas dengan kawan saya . HAHA , saya memang budak nakal masa tuh . sayangnya, teacher english saya dah pindah . x berjumpa lah nampaknya :'( .

saya sangat rindukan masa saya terjatuh depan cikgu sendiri, HAHA . memories in primary school will be the sweetest memory that i will never forget . huh :') . kat adik adik yang nak ambil UPSR tahun depan, good luck dan hargailah masa sekolah rendah adik , kalau x adik akan menyesal nanti . please be nice with your teachers and friends yaaw ^^ janji?

sedih gilaa , x boleh nak bayangkan . maaf atas kelakuan kurang matang saya, apapun saya sayang awak semua  :D bukak sekolah ni ada exam bahasa arab . gilok ! saya x pandai bahasa arab, bahasa melayu pun pelat kelantan ni bahasa arab . saya mengalami tekanan emosi kebelakangan ini ! payah sungguh budak lelaki x reti bahasa melayu ni kan? kalau dapat kat aq, pecah muka tuh . aq geram lama dah dengan balak tuh . perasan lebih tuihh, balik makan ayam goreng lagi bagus .

Comments

Siti Fatimah said…
bahasa arab tu senamg je la... :)

Popular posts from this blog

update (:

Bosan Tunggu UPU

SESTER / SM Sains Kuala Terengganu in my opinion