Handphone Baru




Hello dan assalamualaikum 

sudah lama tidak berjumpa . maaf, itu sahaja yang dapat saya katakan . semua ini gara-gara line internet dipotong . baru-baru ni blog saya rosak . saya malas mahu re-pair nya semula . mula-mula tu ingatkan nak pakai blogskin lain . tapi nampaknya x ada  yang sesuai . saya ambil template ain fadhilah dan gabungkannya dengan template blogskin scha-natasha . hasilnya jadilah macam ini ~ saya x kisah sama ada ianya hodoh ataupun tidak, asalkan ia ada rupa blog x apalah .

kamu semua apa khabar? . demam? padan muka hang , demam demam pun boleh bukak internet lagi . saya sangat sihat lagi berkhasiat . saya sudah ceritakan yang mak dan ayah saya akan belikan saya telefon baru aww. seperti biasa, kena harungi jam , hari hari jam , tiada hari yang tidak jam . sungguh membanggakan bukan? boleh masuk guiness world of record . negeri lain x payah nak jeles jeles gigit kang .

mujurlah telefon yang saya berkenan itu masih ada . kalau tidak dengan kb mall itu saya bakar dengan api . telefon itu besar sedikit dari telefon mak saya . telefon saya jenis samsung galaxy young . pergi check surat khabor sekarang . saya malas nak cerita banyak , bukan ada orang nak baca pun . apa-apa hal telefon saya 014-tekan tekan dapat penyepak :) chill~

maaf ayat skema , lantak hanglah. baibai

Comments

Popular posts from this blog

Bosan Tunggu UPU

Update : my upu result

SESTER / SM Sains Kuala Terengganu in my opinion