i am sho sorry .



Hello all readers

Miss me? HAHA, i am so sorry very much . dah tentu lah saya ada sebab yang tertentu mengapa saya privatekan blog saya begitu lama . lupakan saja, kalau saya cerita 5 tahun pun belum tentu nak habis . yang pasti saya sangat rindukan kamu semua . sepanjang saya privatekan blog, saya melalui masa yang sangat sukar .

segala-galanya bermula selepas internet terpotong . kebetulan mak saudara dan nenek saya ada di rumah . so, saya terpaksa menjaga kedua-dua sepupu kembar yang memang terlebih nakal . yang abang tu suka menggigit , dan siapa lagi kalau bukan saya yang jadi mangsa gigitannya . yang adiknya mujurlah gigi hanya sepuntung tapi masalahnya dia terlalu berat dan kerjanya hanya mahu berdukung . mujurlah diorang ni anak yatim dan masih kecik . kalau tidak ..

saya duduk dalam bilik sorang-sorang . teringat kat farah . betul ni, x lama tu, dia telefon dia nak tanya pasal interviuw kat mrsm . saya ckp x tau . lepastu cakap-ckp lah dengan dia ~ lama jugaklah . har har har ! saya cuba buka facebook melalui phone . saya sangat rindu facebook sangat sangat .

saya dalam proses mempelajari header bokeh . kalau sempat nanti mungkin saya akan hadiahkan kat korang .
saya sangat bosan jadi saya buatlah ini :






Comments

Popular posts from this blog

Bosan Tunggu UPU

Update : my upu result

SESTER / SM Sains Kuala Terengganu in my opinion