handphone?


baru balik dari besut ~ buat apa kat sana? saje nak mandi kat lata belatan, dah lama x pergi kat air terjun . auuuhhh best mandi dekat sana . time kitorang pergi tu x de orang langsung hanya me and the geng , air kat sana memang sejukk, dan agak deras, dalam pulak tu . nak duduk pun x boleh sebab air tarik ! lepas tu mak saudara mira pergi buat ayam bbq ! sedap giloss . okeeh, apa kena mengena lata belatan dan handphone? 

x de kena mengena langsung . begini, masa tu, mak saudara saya tengah baca surat khabar, lepas tu terjumpa satu iklan tentang 'samsung galaxy young' harga dia 499 . mak saudara saya kata lah kat mak saya , 'eh mari tengok telefon ni, cantik jugak' lepas tu mak saya datang dan cakap 'eh, cantiknya ! bagus jugak ni utk mira' . ouh gila ! mak saya nak belikan samsung galaxy young kat saya ! hurayyy ! mintak2 lah betul amin . mak saya kata nak beli handphone kat low yat, kuala lumpur .. alahai, sampai ke kuala lumpur pergi beli handphone

ni lah samsung galaxy young~

ermh! mintak2 la betul, kempunan nak pakai touchscreen !

Comments

Popular posts from this blog

Bosan Tunggu UPU

update (:

Update : my upu result