back to december


back to december again . saya ada jamuan bulan ini .. dan perkhemahan terakhir bgi sya bergelar murid darjah enam . ini mungkin last time saya berjumpa dengan kawan saya sebelum kami ikut haluan masing masing , saya hanya bersekolah di smka biasa sebab saya x layak untuk sbp dan saya malas memohon mrsm . abang saya suruh saya jangan mohon mrsm lagi. saya ikut sahaja~

bila time time jiwang pulak ternginang lah lagu ni~

bertemu dan berpisah adat manusia biasa
hilang di mata tapi di hati tidak lupa
berdoalah kita agar aman dan sentosa
semoga berjumpa pula di lain masa

sk pasir pekan akan tersimpan kemas dalam dada saya! mungkin bila dah jumpa nanti dah x kenal~ kalau ternampak saya tengah menjual ikan kat pasar tu sila tegur mana tahu saya nak bagi ikan free kan?




Comments

Popular posts from this blog

Bosan Tunggu UPU

Update : my upu result

SESTER / SM Sains Kuala Terengganu in my opinion