banyak masalah pulakk ~


assalamualaikum 

bulan ni saya ada banyak benda harus disettlekan dan dibereskan, bulan ni banyak sangat masalah , antaranya

-persembahan nasyid

nasyid? disebabkan kemenangan kami hari tu, kami kena buat persembahan selingan masa anugerah penyampaian hadiah , kami terpaksa korbankan masa cuti kami pada hri sabtu dan ahad untuk latihan di sekolah , tadi ada sorang kawan saya x hadirr katanya mak dan ayah perlu melayan tetamu , kami dah puas paksa dia untk datang, mesej lah telefon lagii .. bukan ke basikal ada? lagipun sekolah dekat, ustazah yang latih kami dah marah marah memang kesian kat dia sebab kena handle dua persembahan, satu yang kitorang punya satu lagi yang persembahan nasyid budak lelaki punyaa dahla dia sorang, budak lelaki pulakk banyak songeh nyaa . what the fish ._.

-penyampaian anugerah

saya dapat matapelajaran bm pemahaman terbaikk, gembira? bersyukur lahh :) okeey lah tuu kan? saya tau anda lagi hebat dari saya! frustrating? yeah, a bit . masa ubb berapa entah saya hampir2 gagal, masa tu putus habis segala asa .. gagal di sini bukan bermaksud boleh D tetapi boleh no. 10 ke bawah, x sangka dalam geng saya, saya hampir2 kedua terbawah .. kemudian siapa sangka dalam trial saya boleh 5A dan mendapat tempat ke 5? itu bergantung kepada usaha masingmasing dan juga hormatlah guru tuhh ,  kemudian tawakkal je lah, kalau x dapat mungkin esok2 kita akan bangkit dan berdiri gah dari orang lain kann? mungkin masa ni kita gagal, tuhan sayang kita sebab tu dia beri dugaan ..

-result UPSR

yang nih memang ketar habiss, sekarang ada segala perasaan , takut,gementar macam2 .. memang berharap sangatlah dapat result yang baguss kann .. 17 november ini akan diumumkan , saya harap, titik peluh saya tidak akan kecewakan saya dan saya harap tiada air mata akan gugur nanti

-cuti akhir tahun

yangg ni memang sedihh :( , kenapa cepat masa berlalu? bila sebut cuti maknanya saya harus berpisah dengan kawan2 saya .. ada banyak kenangan manis tang saya tinggalkan kat sekolah saya .. Sekolah Kebangsaan Pasir Pekan , kalau imbas hari pertama

masa tu hari Ahad perhimpunan, selesai perhimpunan cikgu suruh gotong royong, disebabkan saya murid baru, mak saya suruh pergi terus ke kelass, kelas saya kat atas nama 5 intan , masa tu saya masihh x tau nk ckp apa, saya diamm .. keesokan hari nye lah baru jadii sesuatu , tau apa jadi? masa saya datangg banyak budak lelaki dari pelbagai kelas datang ke kelas saya, ntah pasal apa, setiap kali saya nak lalu kat kelas sebelah pasti ada 2 orang kembar tegur saya .. kawan saya kata dia minat kat saya .. okeehh dah memang terkejut masa tuhh .. saya x tau hari apa masa tuhh saya dan kawan saya nak ambil benda kat bilik guru kemudian ada budak darjah 6, lelaki tegur saya 'awokk tuhh' saya berpaling lah lepas tu dia senngeh sengeh , ada lagiii, masa tu saya berjalan nak pergi kantin, dia duduk atas balkoni nak dekat2 kantin, dia nampak saya dia jerit nama saya, memang agak kuat, sungguh teruk saya dipermalukan sedemikian rupaa, budak darjah 6 tahun tu memang lawoo lawoo belaka kenapa harus mengusik saya yang muka penuh dengan makhluk asing? pfft~

serabutt otakk -.-

Comments

Popular posts from this blog

update (:

Bosan Tunggu UPU

Happy 2013 :)