oohh laa . besst !

Hold Your Colours Against The Walls

assalamualaikum.. camner dengan trip? terrbaikk :) masa mula2 naik bas tu saya terpaksa berpisah dari geng . mintak punya mintak, akhir2 cikgu bagi jugak naik bas sekali dengan geng . alahai -.- tempat duduk pulak kat belakang, dahla ramai budak lelaki kat belakang . lepas tu sit tuh dekat ngan 'seseorang' . kena tahan jugak , malam tuu terketar2 kes lupa bawak baju sejukk . sheep, dahla aircond tu deras kena pulak ngan mira x pakai baju sejukk . bestt , masa malam tu mira x leh tidur, ntah x selesa .. pagi tu dalam pukul 10 baru sampai kat gambangg, lepas ambik gambar semua, terus bedal kaunter top-up . kakak tu muka macam .. x mesra, senyum? jauhh lagi .. lepas sewa pelampung, kitorang terus terjun dalam air .. HAHA . bessst sejuuk .. kemudian, mira ngan kawan2 lain #ayat skema  pergi naik gelongsor yang tggi tuh, yang ni utk ramai .. memang takutt..

LOL

tapi x menyesal pun, siap naik 2,3 round lagii .. yang paling mira x leh lupa masa nak naik gelongsor untk dua orang , guna pelampung laahh , masa tu mira duduk kat depan, lepas tu kawan mira nak duduk kat belakang so, dia lepaskan pelampung tuhhh .. mujur lifeguard sempat pegang kalau tidak, hanccusss . lepas tu kitorang pergi main ombak kat sana .. ohh sheep, ntah sapa x ingat, tolak pelampung kitorang ke tempat dalam .. masa tu ombak deras, semua orang panik , maunya terbalik pelampung yang ditumpang 6 orang budak x cukup hadd . lepas tu kitorang main air ngan headprefect kitorang .. kitaorang simbah air kat diaa , haha, nak cari pasal dengan orang sangat, tengok sapa yang menyesal .. okeh dah, penat gilos nih . 

Comments

Popular posts from this blog

SESTER / SM Sains Kuala Terengganu in my opinion

Bosan Tunggu UPU

Update : my upu result