New shirt again !


good evening~ HAH ! sakit nya berhambat dengan sepupu saya tadii maunya patah kaki ..

okeyy, dah tukar baju :3 dari pink ke hitam! hitam itu menawan? HAHA ambil template adik ain fadhilah . 

Dashboard dan follow button
yang asalnya template ni tiada button follow dan dashboard, pergi lah menyelongkar tutorial orang untuk letak mende kecik ni, alahai, saya baru saja menggunakan blogskin ni , jadi kena rujuk tutorial jugak x boleh nak twist ikut suka hati macam twister tu 

Header
Ini lah masalahnya, saya reti sangat nak buat header tapi saya x tau cara nak letak header ni .. kena upload kat imgur atau photobucket dulu ke?-_-

Lagu
okeey, ini saya yang letak sendiri . lagu biasa 0330 , well saya x dapat nak buang ketagih dengar lagu ni entah lah .. saya memang minat gila gila kat lagu ni ~

Tajuk
Beyond the sky! nampak elegant x? HAHA saya ambil dari blog mana entah dah lupa~ dalam tu memang banyak nama yang saya berkenan akhirnya pilih yang ni jugak :)

okee, nak tau mira ambil masa berapa lama? 1 hari jugaklah mengedit benda ni~ sakit badan !! mula mula tu ingatkan nak pilih yang lettha punya tapi berkenan yang ini!

aish~ muka saya dah ditumbuhi jerawat!! ahhh bencii benda ni~ x boleh pegang la itu la ini la!

Comments

Popular posts from this blog

Bosan Tunggu UPU

update (:

Update : my upu result