tragikk -.-

assalamualaikum  

Macbook !
omo, i want these ! can i? 

dah lama mira x post kan? HAHA, sorry lah dah dah jangan buat muncung sedepa tuh, nanti muka yg kiut lagi miut tuh jadi hodoh . problem biasa, blog saya hancuss  . pagi tadi mira pergi pasar, pasar besar wakaf bharu, ramai nk mampuss orangg ! mak saya nak belikan benda utk memasak juadah kami petang ni #tibai ayat adik aq, perlu ke dia heret saya sekali? aigoo, muka saya masa tuh camni

Random
comel x?

dalam hati, saya berdoa, ya allah mintak2 lah x de sape yg saya kenal kat dalam pasar nih amin amin . lepas tu tetiba je mak saya naik tangga nak pergi tingkat atas , haih, lif x de terpaksa guna manual .. sape agaknye lah yg baik hati sangat nk buat lif kat pasar an?  lepas tuuu saya terserempak dengan kelibat yg paling dimusuhi -.-

Hello , Hello :))

kenapa mesti dia?? alahai :( dalam seramai2 manusia dan budak dalam dunia nih kenapa harus aq terserempak ngan dia? saya x pasti sama ada betul atau tidak itu dia sebab saya dapat lihat dari tepi saja, dari segi haiirstyle, suara saya rasa itulah orangnya, tapi sape tau kan? kalau2 saya tersilap orangg .. saya x pasti lah sama ada dia dapat menangkap kelibat saya .. ya tuhan mintak2 lah tu bukan dia ... gelenya lah time aq nok gi, dio nok gi jugokklah, sibukk mamat nih ! aq katok nga batang besi ke ..

Comments

Popular posts from this blog

SESTER / SM Sains Kuala Terengganu in my opinion

Bosan Tunggu UPU

Update : my upu result