cis, i hate u laptop !

I'm calling it love soon

saya ada satu tabiat iaitu suka memegang kepala zip di belakang bila berjalan, itu terbukti masa saya berjalan ketika mahu mengambil slip peperiksaan . kain saya ribu dia dibelakang, saya suka main main dengan zip tuh entah kenapa , btw i got 5A's , in my gang just 2 did not get it . yang saya terkejut nyaa ada seorang budak lelaki ni, dia selalu tertinggal dan selalu berada di last place, dia jugak selalu dimarahi cikgu tapi masa slip 5A diumumkan .. tau siapa yang ke 28 merangkap budak terlast dapat 5A? budak lelaki tuu, it like magic didn't it?

lepas saya dapat result tu, malam tu jugak mak saya bawak pergi kentucky fried chicken or known as KFC, tapi bila saya tanya hot & spicy dia kata dah x de cuma ada yang tomyam punyaa, apapun saya prefer hot & spicy more than tomyam daa .. apa yang saya berangnya, laptop saya diblocked dari membuka fesbuk, ertinya saya x dapat nk bukak fesbuk, blog saya pulak ntah kenapa jadi rosak macam tuhh..internet yang ada pulak slow habiss . internet is apart of my life, so what?? i feel'im like ahh good , damn it sheep  .. itu bermakna saya x dapat mengupdate blog buat masa yang lama .. saya akan cuba membaiki laptop itu .. saya juga tidak dapat mendesign blog kawan saya dan buat header untuknya sorry fren ..

(2) Wall Photos

this is yuri tagged game .. she tag me, anyways thank sister

1. coklat or strawberi ?
#coklat is good
2. slalu on9 ?
#bolehlahh 
3. single or ditaken ?
#soalan lain, next please
4. rumah impian koank ?
#sebuah rumah besar gedabak yang ada halaman , 3 orang gaji malaysia , ada swimming pool and bla bla bla
5. suke hangout wif mmber or fmly?
#prefer member more
6. suke ke kne tag nie ?
#sukaa ^^
7. tkot hantu or ghost ? haha :D
#takut tuhan :P
8. suke lolipop ?
# x sukaa tapi nama dia cute sangat
9. suke text or calling2 ?
#texting or known as SMS
10. hujan ta art sane ? haha xD
#yaa, tapi sekarang dah better , kelantan .
11. pernah kuar dating ?
#dating? ciss 
fall love with bruno mars !



Comments

Popular posts from this blog

Bosan Tunggu UPU

update (:

Update : my upu result