banjiirr sudahh ~ pfft!

Twitter / Recent images by @DeTienersUitNL

banjir banjir ! yeayhh .. kepala hotak hang .. banjir? pfft~ , tiap tiap malam pasti ada bunyi katak tengah melalak ! kena pulak ada ribut , selubung dalam selimut jugak, bukan sebab sejuk tapi takut ! , masa saya kecik kecik dulu, saya ingatkan tuh bunyi lembu -_-  kena tahan jugaklah sampai hari khamis ni , kelmarin mak saya ajak pergi tengok air kat tambatan diraja ! saya malaass . saya x ingat tahun bila, tapi ada sekali air kat sungai mana entah ... dia ada bulat lepas tu berpusing pusing, rasanya adalah dalam 2,3 lubang .. takut gillaa .. simen kat luar rumah saya tu ada yang senget sikit , kat situlah air bertakung , lepastu baju pulak x kering kering, terpaksa lah sidai dalam rumah kan !

dah , nak sambung challenge

Day 2 : nine things you do everyday

-bukak internet
-mandi
-makan
-tidur
-tengok tv
-dengar lagu kpop
-main game
-buat adik marah HAHAHAHA #evil laugh
-berangan sorang2 pastu gelak sorang2
-tengok muka kat cermin

tadi kan saya ada mimpi ! ada seorang budak lelaki ni, dia kawan mira, dia bagi satu kertas, dia ckp kawan dia bagi .. mira bukaklah lepastu tertulis 'saya sukakan awak, saya sukakan awak sangat , daripada _______.
ahhhh ! mimpi tu macam mengejek saya -_- macam tahu tahu je....

blalallalala~ mimpi hanya mainan tidur .. kan? ia x betul pun !

Comments

Popular posts from this blog

update (:

Bosan Tunggu UPU

Happy 2013 :)