Yeay !


yeah ! esok ada camping tauu dekat sekolah . saya turut serta ! yeayy ! HAHAK, yg x best nyer, saya perlu jadi ketua bagi kumpulan unit beruniform saya, puteri islam . saya malas lah , kena jaga orang, kalau hilang sorang saya yg kena .. cikgu kata, cikgu akan bagi wisel kat tiap2 ketua kumpulan .. kalau ada kecemasan tiup wisel tu . HAHAK, kalau terserempak ngan hant* korang rasa kan, korang ingat lagi x nk tiup wisel tu? kalau saya, jangankan nk tiup wisel , mungkin dah pengsan agaknya .

doakan hant* x datang kacau saya.. betul ni serius ..-.- dan dan.. orientering dibatalkan lah .. yeah yeah !! x perlu lah nk susah payah nk ingat arah mata angin kan?..tpi ada pertandingan kawad kaki ngan khemah terbaik..pasang khemah saya reti .. kawad? bolehla sikit2 sekadar hentak kaki .. yg best nyer .. malam tu ada masak ayam bbq ! slurrp -korang jangan jelly-  HAHA . okeh .. nk siapkan barang2 nk pergi berkhemah .. lepas perkhemahan ni, saya akn tulis balik pengalaman saya kat sana . chill !

x best lah ada lelaki ..

Comments

Popular posts from this blog

Bosan Tunggu UPU

update (:

Update : my upu result