truth or dare


korang! tadi saya main game truth or dare kat group k-pop hitz . best gilaa .. diorang kat k-pop hitz ni asalnya x tahu amende pasal game ni kan! bila saya explain berduyun nak main :) .. diorang playful .. saya sangat letih melayan diorang ! HAHA diorang siap dare saya lagi .. dia suruh saya tulis 

saya benci gi kwang
dekat wall group tu ! hadoii -.- . penat ! sekali saya ajak main 100 orang yg datang .. korang x tau truth or dare tu apa? meh sini nak explain

truth or dare tu macam ni, awk kena pilih satu sama ada awk mau truth atau dare .. kalau awk pilih truth saya tanya benda awk mesti jawab dengan jujur .. kalau dare saya akan cabar awk buat benda dan awk perlu buat .. misalnya saya dare awk suruh buat status kat fb 'saya lesbian' awk kena buat .
paham? macam tu lah game nyaa .. kalau saya .. saya suka dare dari truth :)

saya sayangg k-pop hitz

Comments

Popular posts from this blog

Bosan Tunggu UPU

update (:

Update : my upu result