god,i want my friend back !

god, i pray to you i want my friend .. 

Erin Arina II

 saya minta maaf kalau saya ada silap .. memang saya dah banyak buat silap .. banyak sangat .. tapi awk byk bersabar .. saya tahuu awak sakit hati sangat dengan saya kan? saya tahu, setiap hamba ALLAH tidak lari dari membuat kesilapan .. sepanjang kita berkenal .. saya banyak wat silap.. harap awk lupakan semua ituu .. dan mari kita buka buku baru .. tolong kembali, saya x boleh hidup tanpa gelak tawa awk .. saya boring sangat sangat bila awak tiada .. tolonglah kembali, kalau awk kembali , saya janji x akan gaduh2 ngan awk lagi .. pless! izinkan saya panggil awk 'kwan' sekali lagi .. dan jangan putuskan persahabatan kitaa . 


 selalu warnai hidup saya dengan gelak tawa awk yg unik tuu ^^ .. tanpa awk mgkin hidup saya kosong .. awk lah kawan terbaik

sporting,chill , lawak

 
tempat saya luahkan perasaan

sudahlah ! tamatkan semua pergaduhan kita ..! janganla berpisah .. saya sayang korang.. pleasse balik seperti asal .. 



saya nak sangat lalui masa tu balik..semua orang tersenyum..x de gaduh2 .. aman.. bukan cam sekarang .. semuanya cam renggang..jom jadik satu geng balikk .. lepas ni masing2 nk sekolah lain lain.. mgkin kita dah x akan berjumpa .. x boleh ke kita tamatkan saat2 akhir kita bersama dengan senyum tawa? i miss my friend ..pleasse .. mari kita tutup buku lama dan mulakan dengan buku  yang baru ^^ .. susah senang kita lalui bersama .. lupakan sekejap masalah kita .. jom chill sama2.. saya sayang kamuu sampai matii!!

everything gonna be ok

Comments

Farah Arina said…
alhamdulillah . sy pun rindu jugak time dulu-dulu . sumpah sy cakap , mmg sepanjang kite bergaduh sy rase berslah sgt n sedikit sakit hati , tapi Allah menyuruh umatnya supaya tidak berdendam kan ? sy da lupekan semua tuu , sy pon nk minx maaf jugak jika sy banyak sakiti haty awk . sekali lagi , sy minx maaf ye .

Popular posts from this blog

update (:

Bosan Tunggu UPU

Happy 2013 :)