dulu kawan kini lawan


assalamualaikum    

sape mussuh ketat seorang gadis? gadiss lain . betul jugak ayat tu .. kita kawan kemudian lawan .. lepas tu? senyap x terkata .. herm .. know what? memang susah nak cari kawan yg betul2 sejati .. dan setiap manusia x boleh lari dari menipu . adatlah, bila seseorang buat silap , kemudian ada orang tanya .. awk ke yang buat .. conform 100% si pembuatnya x akan mengaku terus-terusan . mira ingatkan dia x de lah nk menipu .. sebab muka dia suci . ada benda yang tersembunyi di sebalik muka dia ynag suci! sudut kegelapan nun jauh di dasar hati -erk- . manusia tiada yang sempurna begitu jugak ngan mira .. kat dunia nih x de manusia yang boleh menandingi kebaikan rasulullah s.a.w .. nampak jer baik, kalau x sembahyang x guna .. sekarang nih, mira cuma ada satu je kawan yang mmng boleh dianggap sejati .. lelaki dan perempuan?  memang mira jelly ngan boys sebab boys ni cam x de perasaan kalau orang panggil dia gedix .. dia boleh lawan balik tapi girls? hanya mampu berkurung dalam bilik, bermuhasabah diri dan temui di mana ke'gedikkan' dia . boys are boys , girls are girls dan x de sape yang boleh mengubahnya .. tapi tuhan itu adil .  

aq manusia lemah                                                              

Comments

Popular posts from this blog

update (:

Bosan Tunggu UPU

Happy 2013 :)