Buat dadih yeay !


assalamualaikum . wassup geng? HAHA okeh .. tadi lepas mak saya balik dari pasar, mak saya decided nk buat dadih . yeayy ! dadih tu mak saya beli tempoh hari masa pergi ke K.U.D a.k.a karnival usahawan muda kat kuala lumpur .best woo . mak saya beli yg strawberries dan jagung punya . mula2 mak saya nk beli yg jagung sebab adik saya minat gila kat jagung . huh, cendol punya adik macam x tau je kakak dia nih anti jagung . saya suruh mak beli yg strawberries jugak . nasib baik dia belikan kalau tidak sumpah saya x mau sentuh dadah dadih tu . tadi, lepas saya sidaikan kain mak suruh tolong kacaukan dadih tuu . kacau je? kacang ! HAHA, sebentar je dah siap ! slurpp besst ! dadih sedap we love it ~

tengah makan dadih strawberiies punya ! ^^ jelly?  haha ! come to my house lahh !

Comments

Popular posts from this blog

Bosan Tunggu UPU

Update : my upu result

SESTER / SM Sains Kuala Terengganu in my opinion