ada orang panggil saya kakak !


assalamualaikum

new design lagi ! HAHA hodoh kan? biasa lah, blog mira x pernah nak comel . tadi, masa kat skolah, masa mira nak turun tangga tuh, ada sorang budak darjah 5 ni dia pggil mira 'kak mira' . erk, mira kekok lah kalau ada orang pggil mira kakak ! HAHA . kalau budak darjah 4 tu boleh berkira ni dah darjah 5 . macam mira ni dah tua ! x per lahh memang mira lagi tua dari dia punn ! HAHA adikk .

aq dah tua -.- ! HAHA



Comments

Popular posts from this blog

Bosan Tunggu UPU

update (:

Update : my upu result