UPSR !


okayy pagi tadi saya selamat menduduki kertas peperiksaan yg paling saya benci math . mujur matlh kali ni agak baik n comell x macam yg selalu saya kenal iaitu jahat n hodoh . saya kena duduk kat depan .. huh masalah bagi saya sebab x boleh bergerak,bercakap meniru? lagi lah x boleh. masa dah nk hampir tamat saya masih terkulat2 sorang diri kat tempat duduk.

memang itu keadaan biasa bagi saya . saya x mampu nk siapkan semua soalan dalam masa 1 jam tapi ntah la masa tu saya sempat lak siap n buat pertama kali lam hidup saya saya tembak x kurang dari lima soalan .. huh ! n jugak saya x tiruu ! memang keajaiban yg berlaku kat saya ! saya ingatkan upsr payah bila saya tgk x der la sepayah mana . thanks for pak cik2 yg buat kertas soalan tuu saya sayangg korang !

owh esok masih ade 3 paper sains,bi n aptitud . tunggu ! aptitud ni apela agaknya? saya x pernah pun dengar seumur hidup saya .. x leh nk bygkan camner kertas tu ade yg kata senang ada yg kata payah .. boleh x korang bagitau kat saya aptitud tu soalannya camner n mencabar ke? oo for blogger yang sama usia ngan saya cam athirah n hanis good luck esok !

terlalu takut hingga jadi terlalu sopan haha ^_^ x salah kan sekali sekala nk guna 'saya'

Comments

Popular posts from this blog

Bosan Tunggu UPU

update (:

Update : my upu result