pergi buat ic ^^


 . hari ni saya tak pergi sekolah. bukan sebab ada math .. tapi pergi buat ic ! mencabar betull . abah saya gerak saya lam pukul 9 . lepas siap2 semua ada masalah pulak ! surat beranak saya menghilangkan diri beliau untuk kali ke-2 . eiysh masalah bet0l lha.. hari tu lupa nk bwk surat beranak ni hilang pulak dah ! deyy banyak songeh betull kau sorang ni kalau kau mnusia dah lama kena hempuk ngan saya !

tetap gak x jumpa .. lam stengah jam gak laa kitorang carii beliau .. seingat saya .. mak saya bwak pergi skool untuk buat pengesahan .. so my beloved father pun telefon lhaa mak saya tuu . mak saya kata ada dalam beg kat ruang tamu tuu . kitorang pun cari .. jumpa gakk . nasib baik x der kat skool kalau tidak mati saya kalau terserempak ngan guru besar ! nanti dia tanya naper x mari skool . uish seram2 .

okeyy sijil beranak-check  pakai tudung warna merah-check . okeyy jum ... kali ni selipar pulak x der .. dua2 duk dalam kereta satu lagii .cilakak.. whaaa saya terpaksa pakai kasut skoolah . hurmh belasah jer lhaa dari berkaki ayam. sampai kat sana mujurla x de sesaper yg saya kenal .. kalau tidak ___ . oh x sanggup2 . 

lepas siap isi borang .. pekerja dia suruh abah saya bayar RM11 sebab lewat buat ic saya . uish mahalnyer . saya kena denda sebab dah lebih sebulan hari jadi saya tapi masih tidak membuat ic . pekerja dia suruh saya duduk atas kerusi untuk ambik gambar saya . oopppss sebelum tu .. mekap2 sikit haha . mujurla tudung bawal tu elokk jer x der buat perangai . okey2 cukup . saya duduk diam2 .. dia suruh pandang kat lampu cerah depan saya . saya pun pandang .. x sampai 3 minit lampu tu pun tertutup . dia ajak saya tgk gambar kat atas skrin dia. okeyy lhaa tuu . dia kata ic saya akan siap 2,3 minggu lagi . kira cepat jugak la tuu. 

jangan jadik macam saya yerr . hehe gud luck simpan sijil lahir kat tempat selamat okeyy


Comments

dugaan semua tu dik....
tp yg pntg semuanye da selesai tgl tggu ic tu siap je..
amira ezzati said…
betul kak .. hermm x sabar nk tggu ic siap .

Popular posts from this blog

update (:

Bosan Tunggu UPU

Happy 2013 :)