hyun joon oppa ♥


tadii lepas tgk music bank kat kbs saya pun tgk la running men at sbs . lol! citer tu best gilee tau klakar tahap babun . saya x tau la sape tetamu time tuu rupa2 nya salah satu nampyeon saya kim hyun joon ! aiigoo hensem gilee diee . masa dia sengih nampak lesung pipit dia . *menggugat keimanan derr .

apa korang x kenal? meh sinii nk kenalkan

ini wajah masa dia rambut panjang


yg ni pulakk wajah dia yg terkini !


lol  hensem kan dia skarang *yg dulu pun hensem gak. hensem gilee . korang carik la sendiri gambar dia saya malas nk upload banyak2 . okayy okayy sambung citer balekk . masa saya ngan abang saya tgh gelak berguling2 kata atas tikar mari laa mak saudara saya . dia tumpang sekaki jugakk tgk citer niii n masa cameraman fokus kat muka hyun joon mak saudara saya cakap

hensemnyaa dia nii *sambil sengeh
kau nampak tuu? mak saudara saya yg dah berumur pun ckp camtuu ! HAHA . mesti korang ckp camnii
eh dia kan pakai surgery patutla hensem , x heranla .
bukannyer dia ubah seluruh muka ponn dia juz buang lingkaran hitam kat mata dia that's all . *x tau laa pulak kalau dia ubah seluruh muka dia kann . huh ! dunno . yg saya tau.. saya minat gilerr kat dia . kalau jumpa ngan dia saya nk laung kat dia camni
 saranghae  hyun joon . look at me .married me ! married me . saranghaeyo . 
silap2 hari bulan hyun joon gelak kat saya. !

Comments

Eyra Arezmie said…
Rmbut skunk x lawa! X nmpak dah kekacakan mcm dlm Playful Kiss.. Btw, that's mine :P
amira ezzati said…
hey ! skarang la hensem . mana leh sya dah kawin ngan dia .. buwerkk :P . HAHA .
Hannan Sofea 99 said…
heys heys .. korang ..hYun Joong dah janji ngan saya .. dah ikatkan perhubungan sebagai kawan baik saya .. korang nak kawin .. silakan .. yang penting .. dya kawan baik saya !

Popular posts from this blog

Bosan Tunggu UPU

update (:

Update : my upu result