chingu ♥


dah lama gak la saya join bbb n know whats? saya dapat ramai kawan baruu ^^ . mereka cool n sporting serta suka buat lawak pulak tuu biarpun mereka dalam keadaan sengsara . contohnya cam kawan baru saya sharifah . bila dia chat ngan saya saya ingatkan dia cam saya jugakk kan . tapi dia melalui satu titik hitam yg mungkinn x kan dia lupakan kot dalam hidup dia.

dia ada luahkan kat saya dia rindu mak dia yg telah berpisah ngan ayah dia masa dia 6 tahun . hoi hoi bukan berpisah tu maksudnya hilang okey berpisah tu dlm kata lain divorce . dan sekarang dia tinggal ngan ayah dia . tapi, dia masih boleh buat lucu dan dia tabah . kalau saya kat tempat dia .. saya x tau la camner mungkin tetiap hari kot menangis..tringatkan mak saya .


dia gak ada cerita ada sorang wanita ni dia minat kat ayah dia .. apa yg wanita tu nk semua ayah dia bagi tapi sebaliknya dengan dia . mungkin hari2 dia x berapa cerah  tapi dia masih ceria macam x de apa2 yg berlaku . hah ! tabahnyer diaa . dan dan .. dia kata dia suka ada kawan macam saya . saya bukan nk membanggakan diri okeyy . fighting chingu ! saranghaeyo 

friend indeed is friend in need . eh betul ke? ke terbalik? ahh lantaklahh . 


Comments

Hannan Sofea 99 said…
memang terbalek ayak ko tu . seronoknya kalau ada kawan camtu .. huh .. kawan makan kawan !

Popular posts from this blog

update (:

Bosan Tunggu UPU

Happy 2013 :)