asrama? oh no


x lama lagi saya akan rasa camner tinggal kat asrama . oh yess saya sangat teruja tapii .. saya takut insiden masa perkhemahan saya hari tu akan berulang . saya takut sangat2 ia akan berlaku dan awk tau apa yang berlaku? ye kami menangis .. perkhemahan tu 3 hari jerr tapi kami menangis teresak2 sebab kami nk pulang . perkhemahan tu memang totally menyeksakan .

saya terpaksa bangun seawal 5 pagi n tidur lam kul 12.30 pagi . dahla sekali tu hujan turun abis basah khemah kami .. sampai terpaksa bangun awal lam kul 4 .. x cukup ngan tu dorm dia berpasir .. atas katil penuh dengan pasir . lagipun tandas jauh .. kitorang terpaksa redah rumput dan lumpur dalam hujan . cuba korang bayangkan camner nk pergi tandas mase tengah malam?

tandas tu dahla sikit. kitorang lak yang last sekali n kitorang selalu kena marah sebab lambat . kat luar tandas tu x der awning lam bilik air je ade . so, kami terpaksa tunggu dalam hujan . lepas tu ade sorang mak cik yang annoying sangat2 . dia perli kitorang . mentang2 lah kitorang x kreatif dia ejek hasil kraf tangan kitorang . kitorang cried kat dalam surau n kalau boleh saya x nak langsung masuk perkhemahan ni kalau2 saya tau akan jadik camni. mak cik tu sebenarnya dah naik haji . kitorang terasa sangat ngan mak cik tu . mujur kitorang jumpa kawan yg sudi menolong nama dia alia . dia baik sangat .

sebenarnya dia sensorang jer so, saya ajak dia tidur lam khemah kami memandangkan kami hanya tinggal ber2 . x sangka dia sebaik itu . dia sanggup pujuk kitorang, dia tunggu kitorang .. n ader skali baju saya x cukup dia pinjamkan . x seronok pergi camp tapi yg seronok kita dapat kawan baru mgkin camping ngan tinggal kat asrama lebih kurang sama.

aish mungkin kah saya akan cried lagi? mintak2 jangan . saya nk cuba berdikari ^_^ tolonglah

Comments

Popular posts from this blog

Bosan Tunggu UPU

update (:

Update : my upu result